

קצת עלינו
קיבלתי את הכינוי "ראיסה" עוד לפני שעברתי לפינה שלי בשוק. כנראה בגלל שהדלת שלי תמיד הייתה פתוחה לכולם, בערך כמו בית הנשיא ביום העצמאות, רק כל השנה. כנראה גם בגלל שהמטבח שלי היה תמיד רק שלי. אין כניסה לכל אחד. זה לא כי אני שתלטנית זה בגלל שכל האורחים שנכנסים אליי לממלכה הם חשובים מבחינתי לא פחות מהנשיא. כולם יקבלו רק את הטוב ביותר. הראיסה קצת קשוחה, אבל זה מגיע רק מאהבה. מפה לשם אחותי מרסלה חזרה מחו"ל אחרי רילוקיישן להייטק דווקא במקסיקו. נפתח לה שם עולם שלם של טעמים והתחשק לה להביא את העולם הזה לכאן. זה לא היה קל להכניס אותה למטבח שהוא רק שלי, אבל היא שכנעה אותי ופתחנו את המטבח של מרסלה. נפתחנו להזמנות מרחוק בעיקר כי כרגע המציאות שלנו היא הלא נודע ולא תמיד מתאים לאנשים לצאת לרחוב הקסום שלנו. אבל גם בלא נודע, כולנו צריכים לאכול ועדיף כמה שיותר טעים, אז אנחנו מגיעות ישר אליכם... אחרי כמה קרבות חתולות סגרנו שיהיה פאסט פוד מקסיקני תוסס ומגניב אבל כזה שמשלב גם תבשילים יותר מקומיים. מרסלה הביאה את טיחואנה ליפו, את יפו לטיחואנה. בסוף שתינו מרוצות. כל עוד מרסלה מבינה שראיסה יש רק אחת…















